HTML

SPQR Travian Blog

A magyar S1 szerver zárására megalkotott blog.

Friss topikok

  • Winesack (SPQR UKE): Megbeszéltük, hogy nem mondjuk el, nem? Mondjuk így utólag már csak nem veszik el a győzelmünket... (2008.07.18. 00:07) Négy óra van hátra
  • [SPQR] bruti: használjatok virtualdub-ot srácok ingyenes program (2008.05.02. 02:39) Videó
  • Shutruk Nahunte (s2 Cruentus): Egyszerűen fantasztikus, s2-őn terjesztem a videót, hátha kicsit másabb irányt vesznek a dolgok. ... (2008.04.02. 01:25) Videó nr2
  • Germanicum Fremen-H: Üdvözlet, a videó nagyon jó volt, ha egy 6-7 évvel idősebb lennék én is elmentem volna. Az [UKE] ... (2008.03.23. 22:05) Afterparty
  • Fenixke: sziasztok! Igy már nem is olyan jó a játék az új s1 szerveren hiányzik a csapat :( (2008.02.25. 10:57) VÉGE

SPQR a Travianon

2008.01.29. 22:29 old bahaman

Szervusztok!

Ezt a blogot abból a szándékból készítettem, hogy gratulálhassak ellenfeleinknek és szövetségeseinknek, válaszolhassak a nagyközönség előtt néhány egyszerű, mégis sok embert mozgató kérdésre, illetve a későbbiekben képeket, videókat és egyéb dolgokat tölthessek fel Nektek (pl. SPQR találkozóról).

Mivel az elkövetkező 1 hónapban biztos sok információ, magyarázat és vélemény lát majd napvilágot a blogon, akit érdekeltek az S1 cselekményei, a nagy csaták, világcsodás képek, szeretnének véleményeket olvasni a nehezebb helyzetekről, vagy csak egyszerűen benéznének majd egy sörre februárban a közös találkozóra, javaslom, adjátok hozzá az oldalt a kedvenceitekhez, és látogassátok frekventáltan :)

old bahaman

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://travianspqr.blog.hu/api/trackback/id/tr27317142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakatos Balázs(DHF) 2008.01.30. 08:44:41

Szép volt SPQR.

TAPS? fúúúj :)

Cyro Lab · http://www.freeweb.hu/tangerinedream 2008.01.30. 12:38:28

Jó volt veletek együtt játszani, és új Barátokra lelni. Jó volt veletek együtt harcolni, és sokat éjszakázni. Köszönöm, hogy befogadtatok ebbe a nagy családba. :)

Cyro Lab
[SPQR]

duranyikd [SPQR UKE] 2008.01.30. 12:43:31

A játék eleje óta az UKE-ban voltam. Nem gondoltam volna, hogy a nyerő csapatban fejezem be a játékot. Köszönöm mindenkinek ezt a 8 hónapot.

duranyikd [SPQR UKE]

Winesack (SPQR UKE) 2008.01.30. 12:52:38

Sziasztok!

Megtiszteltetés volt veletek játszani, felejthetetlen emlékekkel gazdagodtam. Egy nagyon jó csapat tagja lehettem, és egy lekes, összetartó klánt vezethettünk győzelemre. Captain-nek külön köszönöm a lehetőséget; KLACIDNAK :o), Csabinak, Damonyának, Dávidnak, Dombnak, Heckinek, Lordnak és Zolinak pedig a rengeteg segítséget.

Remélem, hogy mindannyian ott lesztek a klántalálkozón!

Imre 2008.01.30. 13:26:58

Sziasztok!

Hát én nem játszottam veletek de legalább annyira szurkoltam nektek mint, ahogy ti tettétek azt.
Tényleg csak gratulálni szeretnék nektek mindahoz amit véghezvittetek, és öröm volt még ha nem is közvetlenül de veletek játszani!
hageboy (ÚR klán)

kakaobetyár · http://s1.travian.hu/dorf1.php 2008.01.30. 13:38:10

Sziasztok megtiszteltetés volt Veletek játszani,harcolni.
Én is csak azt tudom mondani,hogy felejthetelen élményekkel gazdagodtam és számos új baráttal:
Zöldlomb Gézu (new bahaman) :)
Cyro Lab
Lord Werten ( a keresztanyám ) :)
Gerik
Laci 001
Mephi
Bubci
Morki13
és még sorolhatnám bocs ha valaki kimaradt

KÖSZÖNÖM !!!

én még folytatom tovább a játékot :))

kakaóbetyár [SPQR]

Fenixke 2008.01.30. 14:34:44

Jó volt veletek játszani kár hogy vége.
Igaz sokszor feladtam volna de mindig erőt adtatok

ne tdki 2008.01.30. 15:45:25

hát buli volt a játék ,én csak a vége felé csatlakoztam az SPQR támogatoihoz de az utolso hetekben 1500-2000 katonám védte a csodát .kár h vége remélem még találkozunk.
Üdv
Sopi

Mephi 2008.01.30. 15:59:16

Köszönöm mindenkinek a játékot, szuper volt a győzelemtől függetlenül.
Ha lesz időm itt vagy egy körlevélben megemlékezem erről a pár remek hónapról!:)

thematriksz@tapSOL · http://www.ndesign.ro 2008.01.30. 17:07:57

en is gratulalok a kitart es jol szervezett munkahoz...em gondoltam volna 1 evvel ezelott mikor nekifogtam, hogy megerem ezt a pillnatot is

kulon gratula az SPQR klannak, akik talan egyike a legszervezettebb klannak a S1-en

Scholes 2008.01.30. 17:19:54

Sziasztok!

Én is köszönöm azt a sok együtt töltött hónapot, hogy Veletek játszhattam, nagyon sok kedves embert ismertem meg, s ha regelek az új s1-re, csakis a társaság miatt teszem majd :)

Üdv: Scholes

MZoliHUN_SPQR_UKE 2008.01.30. 17:21:00

Én is csatlakoznék az előttem szólóakhoz, Nagyon jó társaság volt, szinte végig az UKE tagja voltam.
Soha nem hittem volna hogy idáig jutunk.
Új s1en már nem leszek, ugyhogy mindenkinek további jó játékot!

ronin SPQR-UKE 2008.01.30. 19:51:21

Sziasztok
Én is csak gratulálni szeretnék minden kedves és kedvetlen klántársamnak és klántestvéreimnek
nagyon jók voltunk:)
remélem megmaradnak a jó kapcsolatok amiket itt a játékban kiépitetünk.

Jumi72_SPQR_Akadémia 2008.01.30. 19:59:14

Sziasztok!

Én 2007 július végén csatlakoztam a klánhoz, és még Vasember (klán alapító) kezei alatt fejlődhettem. Neki nagyon sokat köszönhetek. Ő "nevelt" belőlen alvezért, amiért külön hálás vagyok. Sajnos nem tudta végig játszani ezt a játékot egyéb problémái miatt, de lélekben mindig velünk volt. Ő tanításai alapján nyomtuk végig ezt a csodás játékot.

Külön köszönet a TESTVÉR-KLÁNOKNAK (igen, csupa nagybetűvel). Igazi testvérek voltak. A benne játszó emberek meg egyszerűen csodálatosak. Köszönet Fsix-nek, Wininek, Lordnak, Klacidnak, Bahák-nak, Mephinek és hadd ne soroljam tovább a többi jó társat (pl: csabicsevics, kőszikla, de ismétlem magam és nem sorolom tovább, pedig vannak )...

Öröm volt veletek késő estékig beszélgetni, tervezgetni és irányítani egy olyan igazi kis csapatot, mint az Akadémia.

Akadémiás barátaim! Köszönöm, hogy Vasember után megbíztatok bennem és elfogadtatok. Féltem tőle nem is kicsit, főleg a Keszyke ügy után. Nem bántam meg, hogy veletek lehettem. Ilyen társakat kívánnék később is magamnak egy esetleges "háborúban". Ha kellett mögöttem álltatok és támogattatok. Külön köszönet a kiemelkedő segítségért Takuma Satonak, Novák Vikinek és Lengvárinak . Remélem találkozunk élőben is mindannyian.

És végül, de nem utolsó sorban köszönet és elismerés illeti az ellenfeleket is, hogy egy ilyen jó játék lett a vége. Nélkülük nem lett volna ilyen izgalmas. Gratulálok!!!

A találkozón személyesen is találkozhatunk. Sziasztok.

Chibi 2008.01.30. 20:05:53

Sziasztok!

jó volt veletek játszani, örültem hogy egy ilyen összetartó csapatba kerültem! Rengeteget tanultam nemcsak a játékról hanem hozzáállásról és kiállásról egymásért.
Külön köszönet a vezetőknek a rengeteg szabadidejükért, esetleges ősz hajszálaikért és a kitartásukért, amivel eljutottunk idáig!

Chibi [SPQR]

Csabicsevics (SPQR UKE) 2008.01.30. 21:13:45

Sziasztok!

Gratulálok mindenkinek, aki résztvett és segített a munkában, hogy most közösen átérezhessük ezt a fantasztikus élményt. captain-nek külön köszönet, hogy anno minket (DWW) klát felvedezett, létrehozván az UKE 2-t. És a szenátusnak: Winesack, duranyikd, Mzoli, Lord, Domb.
Továbbá nekik: Gino007, Kszi, stensten1...
És egy nagyon nagy köszönet Klacidnak mindenért...

gabocac 2008.01.30. 21:46:37

Sziasztok!
Viszonylag későn kapcsolodtam be a játékba.Amit nagyon sajnálok!!!!
Viszont egy nagyon jó klánhoz tartozhattam a SPQR ops-hez.
Köszönöm, hogy közétek tartozhattam!


Gabocac

Klacid SPQR UKE 2008.01.30. 21:58:49

Szép játék volt! Köszönöm srácok a segítséget!
Név szerint: Dombnak, a férjemnek! Csabinak a férjem haverjának! Wininek a volt hősömnek! Lordnak az UKE Söröző oszlopos tagjának! Captainnek a legjobb helyettesnek! És még sokan másoknak: Fsixnek, Archernek, Duranyikdnek, Cyronak, meg mindenkinek a sok-sok búzáért, nyersiért, és hogy elviseltétek a körleveleimet! :)

Damas [SPQR] Aka 2008.01.30. 22:25:09

Vége!
El sem hiszem. Hiányozni fog nagyon a játék, mármint ezen a szerveren, ezekkel az emberekkel. Még én is Vasember alatt nevelkedtem, szinte az elsők közt voltam a klánba. Ezt vártuk végig, a győzelmet, de most hogy eljött, egy kicsit szomorkodva gondolok bele abba hogy vége. Jó lenne még egyszer egy klánba ( vagy testvérklánba ) lenni a [SPQR]-el, egy másik szerveren, vagy újra az s1-en. Egy élmény volt. Köszönöm nektek!

Harbinger 2008.01.30. 22:32:00

szevaztok!

Jók voltatok nagyon, azért sajnálom, hogy vége. Igaz újat kezdeni én sem fogok. jó volt a game,csak kicsit túl remegős én úgy érzem :D

üdv

captain [SPQR] és UKE 2008.01.31. 02:56:28

Mission Accomplished!

Eloszor is szeretnem megkoszonni a hatalmas elmenyt,h Veletek egyutt jatszhattam vegig ezt a - bizton allithatom - felejthetlen szervert! Ehhez termeszetesen a rivalisaink is hozzajarultak, akik a legvegsokig izgalmassa tettek a jatekot. Koszonet nekik erte!

Köszönet a szovetsegeseinknek - TAPS, mIZu, LEGO DEK - , akik sokszor magukat sem kimelve a hatukat tartottak,h mi felepithessuk a kozos csodankat!
Koszonet az osszes tobbi szovetsegesunknek, akik vedokkel, nyersanyaggal es buzaval segitettek bennunket! Nelkuluk sem sikerult volna! ..., es vegul, de nem utolso sorban szeretnem megkoszonni az [SPQR] klanszovetseg minden tagjanak az aldozatos munkajat es kitartasat! Neveket nem szeretnek sorolni, mivel nem szeretnek senkit sem kihagyni..., febr. 23.-an bizom benne minnel tobbetekkel szemelyesen is talalkozom!

Szep volt fiuk/lanyok, megcsinaltuk! ;)

Lord Heckmann 2008.01.31. 13:13:00

Köszi wini, hogy 2x is említesz :D:D:D

Lord Heckmann 2008.01.31. 13:21:28

Én is szeretnék köszönetet mondani mindenért!
Köszönet Mephinek, hogy elviselte a hisztinket, Köszönet FSix nek, hogy komolyan vett minket, Köszönet a TWAgoge- nek, hogy izgalmassá tették a játékot, Köszönet Csabicsevicsnek, aki elsőként bízott meg bennem, köszönet Winesacknak, hogy mindíg hidegvérű maradt. Köszönet Klacidnak, hogy sosem volt hidevérű :D, Köszönet Dombnak a platós IFÁ ért, köszönet Zolinak és Dávidnak a kitartásért, köszönet Vasembernek, aki igazi travianost faragott belőlem, Köszönet Scholes85 nek, aki behozott a játékba, köszönet NAGYBIVALY nak, az átsörözött éjszakákért, és köszönet Haltoria-nak, hogy tűrte a kritikáimat :D

Remélem találkozunk még, ha másnem onlájn!

Köszönettel, az Önök

Lord

Winesack (SPQR UKE) 2008.01.31. 13:27:19

Ja, hogy te nem két külön ember vagy? :o)

Nem mertem volna nagy összegben fogadni arra, hogy valaki észreveszi. Először véletlen volt, de az átolvasás során jót röhögtem rajta, és inkább bennehagytam...

Akácsos László 2008.01.31. 18:57:18

Sziasztok!
Most mar azt kell mondjam, hogy sajnos eljott a vege, de ez van...minden kezdetnek van egy vege is, nem tudom, hogy mostan hogyan lesznek a reggeleim :), hisz ki sem nyilt a szemem, maris fejlesztettem
orulok, hogy egy csapatban voltam veletek, koszonok minden segitseget meg tamogatast
nagyon jo csapat voltunk, igaz, egy kicsit kesobb kerultem be hozzatok, de ez az en erdemem volt, hiszen rengeteg idot fektettem bele.
sajnos a bulira nem tudok elmenni 800 km a tavolsag, es melo meg vizsgak egyszerre de jo lenne veletek talalkozni, megismerni azokat az embereket, akikkel szinte 10 honapja nap mint nap kapcsolatba lepek

rucza 2008.02.01. 11:03:57

Szeretnék köszönetet mondani, hogy befogadtatok, és hogy abban a csapatban játszhattam, amelyik tele van ilyen tuti játékosokkal, remek emberekkel!! találkozunk az új S1-en, mert én biztos ott leszek, hogy mindenkit megkeresek.

rucza
SPQR ops

ne tdki 2008.02.01. 15:56:05

Én bahaman az SPQR klánszövetség egyik képviselője szeretnék tisztelegni neked kitartó és rendkívül hasznos támogatásod előtt,és ezúton szeretném klánom minden egyes tagja nevében megköszönni ezt!!

Üdvözlettel
bahaman
SPQR

hát Én erre vagyok a legbüszkébb

Sopi

ronin SPQR-UKE 2008.02.02. 17:37:51

és most a legyözöttekről :)
szerintem egy kicsit szánalmas:
www.youtube.com/watch?v=JshmhvP-UeQ

laci001 2008.02.03. 13:12:26

szerintem is teljesen jó..

Lord Heckmann 2008.02.04. 17:51:43

Szerintem meg a Taxis a gyilkos ;)

roberto67 SPQR-Aka 2008.02.05. 17:00:22

Hát köszönöm, h részese lehettem ennek a csodának!:-D
Diplomataként és toborzóként mindig is arra törekedtem, hogy a legjobb tagokat és szövetséges klánokat gyűjtsem össze. Ez alkalomból is köszönöm az ÚR klánnak, akik a kezdetektől hű szövetségeseink voltak, még akkor is, amikor minden veszni látszódott.

örölök, h mi nyertünk!

Ui: A LEGION videója sztem tök jó, ki lehet vennei a számokat a csodájuknál, nekem nincs bajom vele

de akkor is: HAJRÁ SPQR!!

üdv:Roberto67

Gerik001 2008.02.06. 10:41:18

Hello ,

elöttem már sokan elmondták a dolgokat.

ugyhogy csak annyit irok , köszönöm hogy itt lehettem veletek.

Gerik, SPQR Ops
süti beállítások módosítása